ΟΙ ΠΛΑΝΗΤΕΣ ΤΩΝ ΓΙΟΡΤΩΝ ΜΑΣ

Στην οικογένεια μου είμαστε όλοι από διαφορετικούς πλανήτες.
Ή αδερφή μου είναι από τον πλανήτη των Χριστουγέννων.
Όλο το χρόνο (σαν τα ξωτικά του Αι Βασίλη) προετοιμάζει την Χριστουγεννιάτικη διακόσμηση και τα τραπέζια των γιορτών. 
Εγώ είμαι από τον πλανήτη της αποκριάς.
Όλο το χρόνο σκέφτομαι πώς θα μεταμφιέσω το γιο μου (το μοντέλο μου) ή τώρα που μεγάλωσε, τα ανίψια μου - (ψοφάω για μεταμφιέσεις το έχετε καταλάβει)
Ο πατέρας μου είναι από τον πλανήτη του Πάσχα. Μας αναλύει όλο το χρόνο, σε κάθε οικογενειακό τραπέζι,  πώς ψήνεται καλύτερα το αρνί και με τί μαστοριά πετυχαίνει το τέλειο αλατοπιπέρωμα, και το ακριβώς στις 3 ώρες ψήσιμο!
Ο γαμπρός μου είναι από τον πλανήτη του Καλοκαιριού... Όλο τον χρόνο περιμένει την πρώτη βουτιά στη θάλασσα και τις 1789 βουτιές που θα επακολουθήσουν
Ο γιος μου πάλι είναι από τον πλανήτη των σχολικών αργιών... Όλο το χρόνο περιμένει τις αργίες και τις διακοπές από τα μαθήματα...
Τα ανίψια μου ακόμα δεν έχουν πλανήτη. Πετάνε από τον ένα πλανήτη στον άλλον σαν αστροναύτες, και είναι όλο το χρόνο μες στην τρελή χαρά!

Την μανούλα μου δεν την ξέχασα... Λάτρευε όλους τους πλανήτες μας και τώρα πιστεύω ότι τους επισκέπτεται ως φύλακας άγγελος, από τον πλανήτη των αγγέλων ..


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις