ΟΙ ΑΥΓΟΥΣΤΟΙ

Ο Αύγουστος, θαρρείς κι έπαιρνε το όνομά του από το χτυπητό αυγό που μου έφτιαχνε κάθε μέρα η μαμά μου, όταν πηγαίναμε στο χωριό και τα αυγά ήταν φρέσκα. Τότε που γράφονταν ακόμα με '' υ''. 
Μεγάλωσα και ο Αύγουστος έπαιρνε την κατάληξη του από το γούστο που κάναμε με τα ξαδέρφια μου στο Αίγιο. Ποδήλατα, γέλια, υπερατού και μεσημεριανά χάχανα κάτω από την κλιματαριά. Τότε που οι μύγες δεν μας ενοχλούσαν όταν μαζεύονταν γύρω από το καρπούζι μας.
Μεγάλωσα κι άλλο κι ο Αύγουστος έπαιρνε την αρχή του από την αυγή. Κάθε αυγή που έβλεπα με την παρέα μου στη θάλασσα. Μετά από μπύρες, τραγούδια με κιθάρες και ξενύχτια. Τότε που η ξεγνοιασιά την νιότης συναντούσε την πρώτη ωριμότητα του σώματος και ο παφλασμός του κύματος χτυπούσε κατάστηθα κάνοντας τα πάντα να μοιάζουν με έρωτα.
Πέρασαν χρόνια κι εγώ μπαινόβγαινα σε Αύγουστους αλλάζοντας κάθε φορά την σημασία τους.
Τώρα είμαι εδώ. Πρώτη Αυγούστου. Κι ο Αύγουστος περικλείει αναμνήσεις κι όνειρα. Αυγές και γούστα. Μοιάζουν όλα ίδια κι όμως τίποτα δεν είναι. Έτσι είναι οι Αύγουστοι. Ο καθένας μοναδικό σημάδι.
Ως και οι λέξεις αλλάζουν ορθογραφία και το αυγό τώρα έγινε αβγό, ως και οι άνθρωποι φεύγουν, ή απομακρύνονται, ως και οι μύγες αλλάζουν πια συνήθειες. Όλα αλλάζουν. Οι Αύγουστοι πώς να μείνουν ίδιοι;
Αυτό, τους κάνει αξιαγάπητους
.
.
Καλό μήνα! 
Να έχετε έναν Αύγουστο με ό,τι εσείς επιθυμείτε! 
.
.

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις