ΘΑ ΜΕΝΩ

Δεν μ'αρέσει η φυγή. 
Θα φύγω κάποτε, μα όσο είμαι εδώ`  θα μένω. Σε καταστάσεις που παλεύονται.
Θα μένω δίπλα σε ανθρώπους  που παλεύουν. 
Θα μένω εδώ για όσους έμειναν. Θα μένω σπίτι μου, θα μένω στις αγάπες μου, θα μένω στη χώρα μου, θα μένω στην ζωή μου, θα μένω στα παπούτσια μου. 
Θα μένω στην μάχη ως το τέλος. 
Είναι δειλία να φεύγεις απ' τη μάχη, δεν θα γίνω λιποτάκτης. Όσοι παρέδωσαν τα όπλα κι έφυγαν δεν έζησαν καλύτερα...Βρήκαν άλλες μάχες παρακάτω, σκληρότερες. Θα μένω εδώ λοιπόν και θα παλεύω όσα παλεύονται. 
Αν κάτι δεν έχει νόημα απλά θα το πετώ.
Μα δεν θα φεύγω.
 Ρίζες θα βγάλω και κλαδιά, και θα ανθίζω κάθε άνοιξη  
Εδώ θα φτιάξω τον παράδεισό μου, με τα αγαθά που έχω. 
Το ξέρω. Είναι αφιλόξενος τόπος η ζωή. 
Το ξέρω. Είναι αφιλόξενοι οι άνθρωποι. 
Μα αν δεν διωχθώ, δεν φεύγω.

Δεν μ' αρέσει η φυγή. 
Θα φύγω... κάποτε. 
Ως τότε όμως θα μένω.
.
.
.
Photo Ioannis G.
Αν θέλεις να μάθεις περισσότερα για μένα επισκέψου το site vasilikiakarepi.gr, ακολούθησε με στο instagram instagram.com/vasiliki_akarepi/
 ή κάνε like στη σελίδα μου στο Facebook

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις